webdesign
A+ A A-

Online marketing

Nejenže Vám vytvoříme webové stránky, ale také Vám pomůžeme zjistit, zda investice do webu splnila Vaše očekávání. A hlavně tato očekávání pomůžeme naplnit. Využíváme chytré nástroje, které podrobně sledují náštěvnost Vašich stránek.

Služby

Google Analytics

Umožňuje sledování návštěvnosti, vyhodnocování naměřených dat, výpočet konverze a návratnost investice do reklamy i webu samotného.

  • Vytvoření účtu GA a jeho implementace do webu / získání přístupu na existující GA účet a kontrola nastavení
  • Zjištění dat o návštěvnosti – různé pohledy, různé nástroje, záleží na zákazníkovi, co chce sledovat, a na nás, co potřebujeme sledovat (viz další body)
  • Sledování provozu na webu, chování uživatelů, landing pages, leaving pages, geografie, demografie
  • Sledování zdrojů návštěvnosti, vyhledávače, socky, partneři, projevila se kampaň v médiích?
  • Sledování technologií, PC versus mobilní zařízení, typy zařízení
  • Landing pages – speciálně vyhodnocení přes referral link v URL, zda lidé využívají podpis v e-mailu, QR kód, odkaz v nějaké kampani (index.php?ref=XY)
  • Sledování a vyhodnocování PPC kampaní (GA to umí přímo ve spolupráci s AdWords)
  • Cost Analysis – GA má nástroj, co se přímo takto jmenuje, ale chce to pacienta, na kterém bychom se to mohli naučit

S tímto nástrojem lze také pracovat tak, že se na začátku určí cíle a ty se poté sledují, jak se plní. Můžeme si stanovit cíle v podobě návštěvností, počtu nákupů, cílení na skupinu uživatelů, region a podobně. Je tady taky spousta prostoru učit se, jak GA funguje a k čemu je možné ho použít.

Webmasters Tools
a monitoring webu

Sada nástrojů pro sledování kvality stránek, použití klíčových slov nebo zjištění, jak vypadají stránky ve vyhledávačích. Tyto nástroje jsou hlavně pro webmastery, ale použitím je možné získat spoustu informací o webu, vychytat chyby, zvýšit účinnost a rychlost.


PPC kampaně ve vyhledávačích
Chcete, aby byl Váš web co nejdříve vidět?

Nečekejte na výsledky SEO analýz a nechte si od nás vytvořit PPC kampaň (pay per click – platba za proklik).

K tomuto účelu používáme například nástroje Sklik (seznam.cz) a Google AdWords (google.com).

Výsledkem kampaní je zvýšení návštěvnosti Vašeho webu ve velmi krátké době. Tento způsob reklamy je velmi efektivní, levný a cílí na konkrétní skupiny uživatelů. Vaše zboží a služby jsou nabízeny prostřednictvím inzerátů lidem, kteří o ně mají zájem a přímo je hledají.

Domluvte si schůzku
s naším odborným konzultantem

Ing. Václav Vojtěch
manažer obchodu a projektů

tel.: 773 937 372
e-mail: vaclav.vojtech@agionet.cz