Navažte spolupráci s tvůrcem profesionálních webů
Kdo by nechtěl profesionální web. Jenže...Jak ho dosáhnout, když jste laik, a neznáte parametry kvalitní internetové prezentace? O to více se soustřeďte na výběr webdesignera, kterého oslovíte.
Stejně jako u jiných služeb Vám o kvalitě napoví skutečnost, že působí na trhu delší dobu, má pozitivní reference a od začátku s Vámi komunikuje bez problémů a větších prodlev.
A co dále svědčí o tom, že se pouštíte do spolupráce s profíkem?
- Neslibuje Vám profesionální web za hubičku: Webové prezentace se vytvářejí v různých cenových hladinách. Pokud Vám však někdo slibuje profesionální web se vším, co má mít, takřka zadarmo, zbystřete. Chcete-li kvalitu, je třeba si za ni zaplatit. Investice se Vám však vrátí.
- Vyptává se Vás: Plácli jste si s webdesignerem a on se pustil do práce s tím, že se Vám ozve s „výsledkem“? Špatně. Správný webdesigner se Vás ptá - na Vaše cíle, nároky a mnohé další věci. A když nedokážete odpovědět? Poradí Vám a pomůže s přípravou. Jen na základě kvalitní přípravy se dá vytvořit profesionální web, který bude plnit svůj účel. A spolupráce s klientem pokračuje po celou dobu realizace prezentace.
- Nekončí spuštěním webu: „Tak tady máte web a nashledanou“. Ne. Internet je dynamické prostředí, takže i profesionální web se musí dále rozvíjet - udržovat, aktualizovat, spravovat a hlavně průběžně zjišťovat, zda stále splňuje své cíle.
Kritéria profesionálního webu: Shrnutí
Pojďme si tedy shrnout základní vlastnosti profesionálního webu:
- Dokáže zaujmout: První dojem je důležitý. Nezaujmete-li, uživatel odchází, aniž by se vůbec začetl do Vaší, i když třeba lákavé, nabídky.
- Je přehledný: Lidé chtějí hned najít, co hledají. Nelogická či jinak ztížená struktura webu je odradí.
- Snadno se spravuje: Nejlepší je, když si dokážete spravovat webové stránky sami v nějakém intuitivním redakčním systému.
- Má kvalitní obsah: Nezáleží jen na tom, co nabízí, ale i jak. Obsah je důležitý nejen pro uživatele, ale i vyhledávače.
- Plní svůj účel: Prodat, informovat, získat kontakty...Cíle mohou být různé. Kontrolujte, jestli jich skutečně Vaše prezentace dosahujete.
- a hlavně...Nikdy není „hotový“: Neustále je co zlepšovat. Vylepšování by mělo vycházet z pečlivé analýzy.
Chcete vědět více o tom, jak tvoříme profesionální weby?
Ozvěte se nám a rádi Vám naši práci přiblížíme.
Více se dozvíte také v článku „Kvalita nebo cena?
Profesionální e-shop není zadarmo, ale…“.